И така колеги,преди около 3 месеца ми протече водната помпа(Valeo) ,която бе на 15-16 000 км и по-малко от година.Смених я с мисълта,че се случват такива работи и след смяната източихме всичката течност от системата и наляхме 6л антифриз и 3.5л вода.И така до днес сутринта,когато установих,че пак от страната на водната помпа прокапва по малко.А тази втората помпа е пак Valeo,но този път с доказано качество и т.н.(знаете ги тези от магазините).Та мисълта ми е да търся нередност в мотора или просто не мога да случа на водна помпа?Става въпрос за JTD 147,115 коня.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Някой да е сменял 2 водни помпи за 3месеца на JTD?
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от yori Покажи съобщениеИ така колеги,преди около 3 месеца ми протече водната помпа(Valeo) ,която бе на 15-16 000 км и по-малко от година.Смених я с мисълта,че се случват такива работи и след смяната източихме всичката течност от системата и наляхме 6л антифриз и 3.5л вода.И така до днес сутринта,когато установих,че пак от страната на водната помпа прокапва по малко.А тази втората помпа е пак Valeo,но този път с доказано качество и т.н.(знаете ги тези от магазините).Та мисълта ми е да търся нередност в мотора или просто не мога да случа на водна помпа?Става въпрос за JTD 147,115 коня.
Преди да сложите помпата почистихте ли хубаво блока където ляга уплътнението на помпата? И от къде тече самата помпа? От уплътнението или от оста?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от yori Покажи съобщениеПреди да сложим,тази която е в момента идеално почистихме всичко.А предишната теча беше между блока и помпата.А на тази още не знам къде е,в понеделник ще я гледаме.А ако прави голямо налягане не е на добре доколкото знам.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от yori Покажи съобщениеТова за маркучите го знам,като беше загряла одеве ги пробвах няколко пъти и са нормално твърди.Сега чакам да изстине да видя какво ще покаже.Мерси за съветитеDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Само за протокола да попитам, с какъв антифриз се кара автомобила, щото има всякакви боклуци на пазара...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Явно антифриза не е кофти, огледайте добре, да не би да изпуска от някъде другаде и да подлизва. Имаше едни течности дето се наливат в антифриза (напълно безопасни, разбира се) и после се виждат с жълтите очила, не мога да се сетя как точно се казваха(ползват се точно затова). Най-добре налейте нещо такова за да видиш къде точно е проблема, поразпитай за това в по-големите сервизи би трябвало да знаят.Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
-
Първоначално публикувано от nishtodrygo Покажи съобщениепомпата от ангренажа ли се върти на дизелите?
Към колегата - чувал съм, че Бугати са добри помпи, но нищо не знам за Валео. Сигурен ли си, че частите са читави?
Не знам каква марка са оригиналните, тук може някой компетентен да се изкажеsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщениеДа, и не само дизелите.
Към колегата - чувал съм, че Бугати са добри помпи, но нищо не знам за Валео. Сигурен ли си, че частите са читави?
Не знам каква марка са оригиналните, тук може някой компетентен да се изкаже
Comment
-
Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщениеА да не би случайно да натягате прекалено много оптяжната ролка да заминават лагерите и това да убива водните помпи.
Comment
-
Помпата не беше ли конусовидна, ако е така и е пренатегната веднъж, мисля че е нормално да прокапе все някога.
Ще играе силикона май...Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
Горе главата, нищо че е празна...
Comment
Comment